Общи условия на сайта

Регистрация

Поръчките в сайта Кая.БГ – Подаръци и изненади може да се извършва с или без предварителна регистрация на потребителя в сайта.

Покупка

След извършване на поръчката ще получите писмо по електронната поща за  потвърждение и телефонно обаждане за уточняване на всички детайли около поръчаните продукти и доставка. Ако не се свържем с вас до 16.30 часа за да потвърдим поръчката, моля да се свържете с нас на посочените в Контакт телефони, защото може да има проблем с вашата електронна поща или да не сте направили успешно поръчката.

Ако имате въпроси относно някоя стока или работата с електронния магазин може да се свържете с нас  чрез формата за контакт или на посоченият е-майл или телефонни номера.

Колко ще струва доставката?

Доставката до офис на Спиди е с фиксирана цена от 4.50 лв.,  а до адрес на клиент е 7.00 лв. Изключение правят поръчките направени до адрес в по-малки населени места, за които моля да направете запитване и ние ще уточним цената на доставка.

Възможно е заплащане и чрез банков превод.

Доставка

Доставката се извършва с куриерска фирма „Спиди“ до офис на куриер или до посочен от вас адрес.

За колко време се извършва доставката?

Поръчките направени до 16.30 часа в работен ден  от понеделник до петък ще бъдат доставени на следващия работен ден. Поръчки направени в събота и неделя ще бъдат доставени във вторник. В зависимост от населеното място(ако не е областен град или няма представител на посочените куриерски фирми в населеното място) доставката може да се забави с няколко дни, за което ще бъдете уведомени по телефона.

Доставката се извършва в работно време между 9 и 17.30 часа от понеделник до петък и събота от 9 – 13 часа. Поръчки на стойност над 100 лв. (изключение правят поръчките на едро) ползват безплатна ДОСТАВКАТА ДО ОФИС НА „СПИДИ“ .

След извършване на поръчката ще получите телефонно обаждане за да потвърдим деня на доставката. Клиентът трябва да осигури достъп до адреса за получаване на стоката. Ако той не бъде открит или адреса е грешен, повторната доставка се заплаща от него.

При доставка клиентът трябва да провери дали продуктът не е счупен или повреден и ако има проблем да съобщи на куриера в момента на доставката. “ЛО ТА”ООД не носи отговорност за повредени пратки, които не са обявени в присъствието на куриер и в този случай клиентът трябва да заплати продукта и доставката.

Как се плаща за поръчката?

Заплащането на стоките може да се извърши с наложен платеж или по банков път.

Наложеният платеж се заплаща при получаване на пратката в офис на Спиди.

Плащането по банков път се извършва като се преведе сумата за поръчката по нашата банкова сметка:

Уникредит Булбанк АД

Получател: “ЛО ТА” ООД

IBAN: BG08UNCR70001522899829

BIC: UNCRBGSF

За да получите продукта(и) на слеващия работен ден е необходимо да ни изпратите сканирано платежно нареждане на info@kaya.bg или да се свържте с нас на тел. 0899 285 985

Рекламация

Съгласно чл. 55, ал.1 от ЗЗП клиентът може да върне даден продукт(и) в 14 дневен срок, само ако тя бъде върната във вида, в който е получена, без да е ползвана, счупена или повредена, считано от деня на доставката. Разходите по доставката на върнатия продукт както и по замяната му с нов се поемат от клиента. Ако клиентът не желае замяна с нов продукт, ние ще му върнем парите, като разходите за доставката остават за негова сметка.

Права и задължения на търговеца

ЛО ТА ООД е длъжна своевременно да уведоми клиентът при липса на наличност на дадени артикули, цветове и размери.

ЛО ТА ООД е длъжна своевременно да изпрати поръчаните продукти на адреса посочен от клиента.

ЛО ТА ООД е длъжна да спазва правилата за рекламации описани в Закона за защита на потребителя, както и правилата за рекламации описани в този сайт.

ЛО ТА ООД си запазва правото да отказва поръчки по собствено усмотрение, като уведоми клиента за това по телефон или по електронната поща предоставена от клиента.

Потребителят няма право да използва снимков или текстови материал както и всякаква друга информация от нашия сайт.

Права и задължения на клиента

Клиентът има право да получи продукта, който е поръчал, след като заплати цената на поръчката + доставката и стойността на наложения платеж.

Клиентът има право да извършва рекламации според правилата за рекламация описани в този сайт или описани в Закона за защита на потребителя.

Клиентът се задължава да даде точни и верни данни за адреса на доставка и телефоен номер, както и да осигури достъп на куриера до посочения адрес във уговореното време за доставка.

Всеки клиент трябва да е запознат и съгласен с условията за ползване на нашия сайт и при извършване на покупка е длъжен да ги спазва.

ЛО ТА ООД запазва правото да променя условията на сайта по всяко време.

Бисквитки

Нашият уеб сайт използва така наречените „бисквитки“. Това са малки текстови файлове, които се зареждат в браузъра и се съхраняват на Вашето крайно устройство. Те са безобидни.
Използваме ги, за да поддържаме сайта си лесен за употреба. Някои „бисквитки“ остават съхранени на устройството Ви, докато не ги изтриете. Те ни позволяват да разпознаем Вашия браузър при следващото ви посещение в нашия сайт.
Използваме „бисквитките“ на основание чл. 4а от Закона за електронната търговия (ЗЕТ) и член 6, ал. 1, буква (е) GDPR.
Ако не сте съгласни с това, можете да откажете съхраняването, като настроите браузъра си така, че да Ви информира, когато някой сайт иска да запамети на устройството Ви „бисквитки“, а Вие съответно да ги приемате или не.
Имайте предвид, че деактивирането на „бисквитките“ във Вашия браузър може да ограничи и/или наруши функционалността на нашия сайт за Вас.

Ние считаме гарантирането на правото на защита на личните данни за основен ангажимент на Kaya, поради което влагаме всички необходими средства и усилия, за да обработваме Вашите данни при пълно съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година („Общият регламент на ЕС относно защитата на данните“) и с разпоредбите на приложимото българско законодателство. Тъй като един от основните принципи на съществуващата правна рамка е прозрачността при обработването на лични данни, ние сме изготвили настоящия документ, чрез който искаме да ви уведомим за начина, по който събираме, използваме, предаваме и защитаваме Вашите лични данни, когато Вие взаимодействате с нас във връзка с продукти и услуги, включително чрез нашия уебсайт.

Като цяло събираме Вашите лични данни директно от Вас единствено при поръчка на продукт от уебсайта ни www.kaya.bg

Когато правите поръчка, Вие ни предоставяте следната информация:

  1. желаният от Вас продукт
  2. собствено и фамилно име
  3. телефонен номер
  4. желаният от Вас адрес
  5. емайл

Предоставянето на лични данни е винаги доброволно и може да бъде оттеглено във всеки един момент.