Общи условия на сайта

Регистрация

Поръчките в сайта Кая.БГ – Подаръци и изненади може да се извършва с или без предварителна регистрация на потребителя в сайта.

Покупка

След извършване на поръчката ще получите писмо по електронната поща за  потвърждение и телефонно обаждане за уточняване на всички детайли около поръчаните продукти и доставка. Ако не се свържем с вас до 16.30 часа за да потвърдим поръчката, моля да се свържете с нас на посочените в Контакт телефони, защото може да има проблем с вашата електронна поща или да не сте направили успешно поръчката.

Ако имате въпроси относно някоя стока или работата с електронния магазин може да се свържете с нас  чрез формата за контакт или на посоченият е-майл или телефонни номера.

Колко ще струва доставката?

Доставката до офис на Еконт или Спиди е с фиксирана цена от 4.50 лв., а до адрес на клиент е 6.50 лв. Изключение правят поръчките направени до адрес в по-малки населени места, за които моля да направете запитване и ние ще уточним цената на доставка.

Възможно е заплащане и чрез банков превод.

Доставка

Доставката се извършва с куриерска фирма „Еконт“ или с куриерска фирма “Спиди” до офис на куриер или до посочен от вас адрес.

За колко време се извършва доставката?

Поръчките направени до 16.30 часа в работен ден  от понеделник до петък ще бъдат доставени на следващия работен ден. Поръчки направени в събота и неделя ще бъдат доставени във вторник. В зависимост от населеното място(ако не е областен град или няма представител на посочените куриерски фирми в населеното място) доставката може да се забави с няколко дни, за което ще бъдете уведомени по телефона.

Доставката се извършва в работно време между 9 и 17.30 часа от понеделник до петък и събота от 9 – 13 часа. ДОСТАВКАТА ДО ОФИС НА „ЕКОНТ“ или “СПИДИ” е безплатна за поръчки над 50 лв.

След извършване на поръчката ще получите телефонно обаждане за да потвърдим деня на доставката. Клиентът трябва да осигури достъп до адреса за получаване на стоката. Ако той не бъде открит или адреса е грешен, повторната доставка се заплаща от него.

При доставка клиентът трябва да провери дали продуктът не е счупен или повреден и ако има проблем да съобщи на куриера в момента на доставката. “КАЯ 9”ООД не носи отговорност за повредени пратки, които не са обявени в присъствието на куриер и в този случай клиентът трябва да заплати продукта и доставката.

Как се плаща за поръчката?

Заплащането на стоките може да се извърши с наложен платеж или по банков път.

Наложеният платеж е при получаване на пратката в офис на Еконт или Спиди и е с фиксирана цена от 4.50 лв., а до адрес на клиент е 6.50 лв. Изключение правят поръчките направени до адрес в по-малки населени места, за които моля да направете запитване и ние ще уточним цената на доставка.

Плащането по банков път се извършва като се преведе сумата за поръчката по нашата банкова сметка:

Уникредит Булбанк АД

Получател: “КАЯ 9” ООД

IBAN: BG37UNCR70001522418187

BIC: UNCRBGSF

За да получите продукта(и) на слеващия работен ден е необходимо да ни изпратите сканирано платежно нареждане на info@kaya.bg или да се свържте с нас на тел. 0899 285 985

Рекламация

Съгласно чл. 55, ал.1 от ЗЗП клиентът може да върне даден продукт(и) в 14 дневен срок, само ако тя бъде върната във вида, в който е получена, без да е ползвана, счупена или повредена, считано от деня на доставката. Разходите по доставката на върнатия продукт както и по замяната му с нов се поемат от клиента. Ако клиентът не желае замяна с нов продукт, ние ще му върнем парите, като разходите за доставката остават за негова сметка.

Права и задължения на търговеца

КАЯ 9 ООД е длъжна своевременно да уведоми клиентът при липса на наличност на дадени артикули, цветове и размери.

КАЯ 9 ООД е длъжна своевременно да изпрати поръчаните продукти на адреса посочен от клиента.

КАЯ 9 ООД е длъжна да спазва правилата за рекламации описани в Закона за защита на потребителя, както и правилата за рекламации описани в този сайт.

КАЯ 9 ООД си запазва правото да отказва поръчки по собствено усмотрение, като уведоми клиента за това по телефон или по електронната поща предоставена от клиента.

Потребителят няма право да използва снимков или текстови материал както и всякаква друга информация от нашия сайт.

Права и задължения на клиента

Клиентът има право да получи продукта, който е поръчал, след като заплати цената на поръчката + доставката и стойността на наложения платеж.

Клиентът има право да извършва рекламации според правилата за рекламация описани в този сайт или описани в Закона за защита на потребителя.

Клиентът се задължава да даде точни и верни данни за адреса на доставка и телефоен номер, както и да осигури достъп на куриера до посочения адрес във уговореното време за доставка.

Всеки клиент трябва да е запознат и съгласен с условията за ползване на нашия сайт и при извършване на покупка е длъжен да ги спазва.

КАЯ 9 ООД запазва правото да променя условията на сайта по всяко време.